0
 

Όροι Χρήσης

ΓΕΝΙΚΑ

Με την επιφύλαξη ειδικότερης έγγραφης συμφωνίας, όλοι οι όροι που αναγράφονται επί του παρόντος, ισχύουν για όλα τα προϊόντα και προς όλους τους αγοραστές - πελάτες και οποιαδήποτε συναλλαγή αφορά αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα TechFace.gr, εμπίπτει στους όρους που αναφέρονται κατωτέρω και αναγράφονται ευκρινώς στο διαδικτυακό μας τόπο.

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ

Όλα τα προϊόντα καθορίζονται ως προς το βάρος, τα χρώματα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά από την εκάστοτε Κατασκευάστρια Εταιρεία. Οι φωτογραφίες προϊόντων είναι δειγματικές και ενδέχεται ο χρωματισμός του τελικού προϊόντος, να διαφέρει.
Η παραγγελιοληψία γίνεται από το Τμήμα Πωλήσεων του TechFace.gr, το οποίο είναι αρμόδιο για τη διάθεση και αποστολή των προϊόντων.
Ο αγοραστής, οφείλει να ενημερώνεται σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων που παραγγέλνει. Οποιαδήποτε ενημέρωση εκ μέρους μας, αφορά τεχνικές η άλλες πληροφορίες, γίνεται με κάθε επιφύλαξη.
Η αποστολή των παραγγελιών, εφ' όσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, γίνεται αυθημερόν και η παράδοσή του εξαρτάται από τη Χιλιομετρική απόσταση, ή τη μεσολάβηση Σαββατοκύριακων ή αργιών.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας όμως το αγαθό στην άριστη αρχική του κατάσταση και συσκευασία, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

Σε περίπτωση μη εκτέλεσης της παραγγελίας ως έχει συμφωνηθεί, ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να την ακυρώσει.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο και δεν δύναται να παραδοθεί εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, το τμήμα πωλήσεων του TechFace.gr ενημερώνει τον πελάτη και ακυρώνει την παραγγελία αφού γίνει γραπτή (e-mail) ή τηλεφωνική ενημέρωση.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ TechFace με αντικαταβολή

Παραλαβή από το κατάστημα, με αντικαταβολή, για κινητά τηλέφωνα, που είναι σε απόθεμα, μπορεί να γίνει μόνο αυθημερόν μετά την καταχώρηση της παραγγελίας εκτός αν έχει προηγηθεί άλλη συννενόηση με το τμήμα Πωλήσεων και έχει εγκριθεί από αυτό. Σε κάθε άλλη περίπτωση πληρωμής (έμβασμα, πιστωτική κλπ) η παραλαβή μπορεί να γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών αλλιώς ακυρώνεται και γίνεται επιστροφή χρημάτων.

ΤΙΜΕΣ

Οι τιμές όλων των προϊόντων, αναγράφονται ευκρινώς και πλησίον κάθε προϊόντος και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
Για προϊόντα τα οποία διακινούνται εκτός Αθηνών ή για μεγάλα δέματα, η χρέωση αποστολής καθορίζεται από ειδικούς αναλυτικούς πίνακες που αναπροσαρμόζονται ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών Ταχυμεταφορών.
Ενδεικτικούς αναλυτικούς πίνακες, μπορείτε να βρείτε σε ειδικό άρθρο στην ιστοσελίδα μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ / ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με κόστος και ευθύνη του καταστήματος.
Για μεταφορές που έχουν καθυστερήσει από εξωγενείς παράγοντες (όπως απεργίες, κλείσιμο δρόμων, ακραίων καιρικών φαινομένων κλπ.) το κατάστημα μας δε φέρει καμία ευθύνη.

ΚΙΝΔΥΝΟΙ

Από τη στιγμή που τα εμπορεύματα ελεγχθούν και παραληφθούν από τον αγοραστή το κατάστημα απαλλάσσεται από οποιαδήποτε περαιτέρω ευθύνη.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Θέματα παροχής Εγγύησης των εμπορευμάτων και τυχόν επιστροφών για οποιοδήποτε λόγο, καθορίζονται από τις εκάστοτε κείμενες διατάξεις των Ελληνικών Νόμων και των διατάξεων Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Υπεύθυνος για κάθε παροχή εγγύησης (συμπεριλαμβανομένου και του τρόπου εκτέλεσης αυτής) είναι αποκλειστικά και μόνον ο εκάστοτε κατασκευαστής. Είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε πιστά και ανεξαιρέτως όλες τις τυποποιημένες και προβλεπόμενες διαδικασίες ελέγχου, επισκευών ή επιστροφών που καθορίζονται από αυτόν.
Μόνος αρμόδιος για οποιαδήποτε διάγνωση και γνωμάτευση προβλήματος στις συσκευές είναι τα επίσημα Τεχνικά κέντρα ελέγχου και επισκευών των κατασκευαστών και δεν αμφισβητούνται.
Κάθε Συσκευή που πωλείται από εμάς, οφείλει να περιλαμβάνει εγχειρίδιο χρήσης στα Ελληνικά, καθώς και τους όρους Εγγύησης του προϊόντος.
Η Ελληνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία διασφαλίζει τα δικαιώματα των καταναλωτών με Νόμους και Οδηγίες όπως Ν2251/94 (ΦΕΚ 191/16-11-1994), ΑΚ §534, §537, §540 κ' §554, §555 όπως τροποποιήθηκαν από Ν3043/2002.
Για επιπρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης – Γενική Γραμματεία Καταναλωτή /Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή – Πλ. Κάνιγγος, στην ηλεκτρονική σελίδα www.efpolis.gr, ή να καλείτε το 1520
Η Εγγύηση των Κατασκευαστών, καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη ή ελλείψεις στη συσκευή. Οποιαδήποτε βλάβη προέρχεται από πτώση, υγρασία, αμέλεια, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα ή μη ενδεδειγμένη χρήση, αυτομάτως θέτει το προϊόν «Εκτός Εγγύησης» και η επισκευή του χρεώνεται.
Αν επιθυμείτε να προβάλλετε κάποια αξίωση, στα πλαίσια της περιορισμένης Εγγύησης που συνοδεύει κάθε προϊόν, θα πρέπει να απευθύνεστε απ' ευθείας, στο αρμόδιο Τεχνικό Τμήμα του επίσημου Αντιπροσώπου ή εξουσιοδοτημένων σημείων Επισκευής καθώς επίσης και στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του TechFace.gr.
Το TechFace.gr οφείλει, να παραδίδει όλα τα εμπορεύματα σε άριστη κατάσταση. Αν κάποιο προϊόν δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση, δίνει αυτόματα το δικαίωμα στον αγοραστή, να ακυρώσει την παραλαβή του ή να το επιστρέψει.
Οι Εγγυήσεις όλων των προϊόντων, τα οποία προορίζονται για την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεούνται να καλύπτονται από τους εκάστοτε επίσημους αντιπροσώπους. Ειδάλλως το TechFace.gr οφείλει να καλύψει την Εγγύηση.
Επιστροφές προϊόντων οι οποίες δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα, χρεώνονται στον αγοραστή (όπως έξοδα αποστολής, διακίνησης ή ελέγχου).

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ / ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μέχρι τελικής εξοφλήσεως των εμπορευμάτων, αυτά παραμένουν στην κυριότητα του TechFace.gr.
 

ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Αν δεν έχει οριστεί τρόπος πληρωμής, τότε εννοείται Αντικαταβολή με την παράδοση. Οι ενδεδειγμένοι και αποδεκτοί τρόποι πληρωμών είναι οι εξής:

Παραλαβή τοις μετρητοίς από το κατάστημα μας

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι συναλλαγές ιδιωτών άνω των 500 ευρώ (χωρίς  ΦΠΑ), θα γίνεται μέσω του τραπεζικού συστήματος. Οι συναλλαγές επιτηδευματιών άνω των 500 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), θα γίνεται μέσω του τραπεζικού συστήματος.

Αντικαταβολή του αντιτίμου της παραγγελίας κατά την παράδοση στον τόπο που επιλέξατε (Υπάρχει έξτρα κόστος μεταφορικών και αντικαταβολής)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι συναλλαγές ιδιωτών άνω των 500 ευρώ (με το ΦΠΑ), θα γίνεται μέσω του τραπεζικού συστήματος. Οι συναλλαγές επιτηδευματιών άνω των 500 ευρώ (με το ΦΠΑ), θα γίνεται μέσω του τραπεζικού συστήματος.

Με χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας

Με on-line συναλλαγή, για αποστολή της παραγγελίας στο χώρο σας. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας απαιτείται η φυσική σας παρουσία και ταυτοποίηση των στοιχείων σας μέσω της αστυνομικής σας ταυτότητας ενώ δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας σας από τρίτο πρόσωπο παρά μόνο με εξουσιοδότηση θεωρημένη από δημόσια αρχή. (Υπάρχει έξτρα κόστος μεταφορικών)
Mε παραλαβή από το κατάστημα μας, απαιτείται η φυσική σας παρουσία κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα και την ταυτότητά σας . Σε αυτή την περίπτωση δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο παρά μόνο με εξουσιοδότηση θεωρημένη από δημόσια αρχή. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας, η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται επάνω στο σώμα της κάρτας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: για εξόφληση μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας με on-line συναλλαγή και παραλαβή από το κατάστημα μας Αγ. Γεωργίου 54 (Πλατεία Ελευθερίας), 18120 Κορυδαλλός Αττικής, θα πρέπει η παραγγελία να έχει καταχωρηθεί Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 13:00-18:00 και να έχει επιβεβαιωθεί μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου 210 4941230.  Σε διαφορετική περίπτωση η διαδικασία εξόφλησης θα πραγματοποιείται στο κατάστημα.


Κατάθεση σε Τραπεζικό μας Λογαριασμό

Για την εξόφληση της παραγγελίας σας με κατάθεση σε τραπεζικό μας λογαριασμό επιλέξτε τον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό. Στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσετε το Ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία σας εκτελείται, αφού μας αποστείλετε μέσω e-mail στο sales@techface.gr υπ΄όψιν λογιστηρίου το ονομαστικό καταθετήριο, στο οποίο απαραίτητα θα πρέπει να αναφέρεται ως αιτιολογία, ο αριθμός παραγγελίας. Ο χρόνος αποστολής άρχεται από την ημερομηνία επιβεβαίωσης του καταθετηρίου.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ΙΒΑΝ) : GR52 0171 7630 0067 6315 1040 212
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΡΟΓΩΣΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ IKE

Για αποστολή της παραγγελίας στο χώρο σας. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας απαιτείται η φυσική σας παρουσία και ταυτοποίηση των στοιχείων σας μέσω της αστυνομικής σας ταυτότητας ενώ δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας σας από τρίτο πρόσωπο παρά μόνο με εξουσιοδότηση θεωρημένη από δημόσια αρχή. (Υπάρχει έξτρα κόστος μεταφορικών)

Mε παραλαβή από το κατάστημα μας, απαιτείται η φυσική σας παρουσία κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας το αποδεικτικό κατάθεσης της πληρωμής σας και την ταυτότητά σας . Σε αυτή την περίπτωση δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο παρά μόνο με εξουσιοδότηση θεωρημένη από δημόσια αρχή. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας.

ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ-ΧΡΕΩΣΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Αναγνωρίζοντας την ύψιστη σημασία της προστασίας προσωπικών δεδομένων και της ασφάλειας των συναλλαγών, χρησιμοποιούμε τις πιο προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζουμε ταχύτητα και αξιοπιστία, παρέχοντας παράλληλα σε εσάς, υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε κάθε περίπτωση.
Το TechFace.gr δεσμεύεται, ότι όλα τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλονται σε αυτό (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τηλέφωνα, Ηλεκτρονική Διεύθυνση κλπ), καταχωρούνται (με δυνατότητα πρόσβασης) από εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους, αυστηρά και μόνο όποτε αυτό απαιτείται, όπως πχ. για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, ενώ δεν γίνονται αντικείμενο διαχείρισης, κοινοποίησης πρός τρίτους και δεν χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς (πχ. διαφημιστικούς). Εξαιρούνται από αυτό, περιπτώσεις αποφάσεων εισαγγελικών, δικαστικών ή άλλων δημόσιων αρχών.
Οι πληρωμές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών γίνονται με απόλυτη ασφάλεια, καθώς μπορείτε να υποβάλλετε τα στοιχεία και τους κωδικούς ασφαλείας διαμέσου της Τραπέζης Πειραιώς η οποία είναι πρωτοπόρος στην υιοθέτηση νέων προτύπων ασφαλείας συναλλαγών στην πληρωμή με κάρτες, όπως το πρωτόκολλο 3DSecure που αποτελεί τη βάση μιας σειράς υπηρεσιών που παρέχονται από τη MasterCard και τη Visa διεθνώς (Verified by Visa & MasterCard SecureCode), προστατεύοντας τα συναλλασσόμενα μέρη και ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα κακόβουλων ενεργειών ή υποκλοπών αξιοποιεί τα εξελιγμένα συστήματα ανίχνευσης και αποτροπής απάτης στις πληρωμές με κάρτες, έχει καθιερώσει την υποχρεωτική χρήση του προτύπου SSL 128 για την ασφαλή μεταφορά δεδομένων.
Με αυτό τον τρόπο έχετε τη βεβαιότητα πως τα στοιχεία της κάρτας σας, δεν υποβάλλονται σε εμάς αλλά κατ' ευθείαν στην Τράπεζα, συνεπώς δεν πρόκειται σε καμμία περίπτωση να υποκλαπούν.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν η υποβολή των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας γίνει μέσω υπολογιστή (απομακρυσμένα) κι όχι με τη φυσική σας παρουσία στο κατάστημά μας, είναι δυνατόν να υπάρξει σχετική καθυστέρηση από την Τράπεζα μέχρι την ολοκλήρωση της έγκρισης με συνέπεια να καθυστερήσει αναλόγως και η αποστολή των εμπορευμάτων προς εσάς. Στο μεταξύ διάστημα άν και τα χρήματα θα έχουν ήδη δεσμευτεί από το λογαριασμό σας, σε καμία περίπτωση δεν θα έχουν δεσμευτεί από εμάς ή προς όφελός μας αλλά από την ίδια την Τράπεζα (μέχρι την ολοκλήρωση ή τη διακοπή της συναλλαγής).
Συστήνουμε πάντοτε να ακολουθείτε τους προβλεπόμενους κανόνες ασφαλείας, όπως πχ. όταν μπαίνετε στους λογαριασμούς του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου, να μπαίνετε σε περιβάλλον "ιδιωτικής περιήγησης" του φυλλομετρητή σας (browser), είτε να διαγράφετε το ιστορικό των σελίδων που επισκεφτήκατε. Έτσι άν αποκτάτε πρόσβαση μέσω κοινόχρηστων υπολογιστών (πχ. internet cafe), ή χάσετε το κινητό σας τηλέφωνο (ή το laptop σας) δεν θα κινδυνεύσετε με αποκάλυψη των προσωπικών σας δεδομένων, ούτε και με πιθανή απώλεια χρημάτων από επιτήδειους.

Σημ.

- Για τη δική σας ασφάλεια σας συμβουλεύουμε, όπως όταν συνδέεστε με τη σελίδα της Τραπέζης ή της έναρξης συναλλαγής με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα, προσέχετε όπως η σύνδεση όπως σας εμφανίζεται στον περιηγητή σας (browser) ξεκινάει με https://........ και όχι http:// .
-Οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω Καρτών, υποδηλώνει την πρότερη πλήρη κατανόηση των όρων χρήσης και της λειτουργίας του συστήματος.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια των συναλλαγών σας ή άν έχετε κάποιες αμφιβολίες, παρακαλούμε πολύ, πρίν την υποβολή της συναλλαγής σας, όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου, υποβάλλοντάς μας σχετικά ερωτήματα (μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της Eurobank).

ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ

Το TechFace.gr δεν μπορεί να κατηγορηθεί, για οποιαδήποτε βλάβη μπορεί να προκαλέσουν προϊόντα τα οποία διακινεί και εμπορεύεται και τα οποία καλύπτονται από Ευρωπαϊκούς κανόνες ασφαλείας. Ο εκάστοτε κατασκευαστής, οφείλει να ενημερώνει στις εσώκλειστες οδηγίες, σχετικά με τον ορθό τρόπο χρήσης και τις προφυλάξεις των προϊόντων του.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Το λογισμικό το οποίο υπάρχει μέσα στις συσκευές, έχει την άδεια χρήσης την οποία δίνει ο κατασκευαστής του λογισμικού. Οι όροι χρήσης οι οδηγίες και οι περιορισμοί χρήσης, δίνονται ομοίως από τον κατασκευαστή του λογισμικού και όχι του προϊόντος. Πακέτα λογισμικού ή προϊόντα που περιέχουν λογισμικό, μπορούν να επιστραφούν μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η Ταινία Ασφαλείας του κατασκευαστή και η συσκευασία θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση.

ΝΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Για οποιαδήποτε συναλλαγή γίνεται με το TechFace.gr, ισχύει η Νομοθεσία της Ελλάδας και συμφωνείται ότι αρμόδιες αρχές για την επίλυση διαφορών, είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Οι φωτογραφίες προϊόντων είναι δειγματικές και ενδέχεται ο χρωματισμός του τελικού προϊόντος, να διαφέρει. Επιστροφές ή αντικαταστάσεις προϊόντων (πχ. λόγο χρώματος), γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης και εφ' όσον το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί.
Επίσης, επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές, σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης της συσκευασίας του.
Το κόστος των Μεταφορικών, όλων των επιστρεφομένων προς την Εταιρεία προϊόντων, βαρύνει τον αγοραστή.
To TechFace.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδέχεται επιστροφές προϊόντων όταν κρίνει ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι.

DOA/DAP

Το TechFace.gr παρέχει στους καταναλωτές τη διασφάλιση αντικατάστασης οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής κινητής τηλεφωνίας αγοράστηκε από εμάς, όταν πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ: Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή "Dead On Arrival", το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε.
Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή "Dead After Purchase" το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα (ή πραγματικά ελαττώματα) μέσα σε ένα εύλογο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ: Οι πιστοποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε ως κατάστημα είναι σε εναρμονισμό με τις επίσημες διαδικασίες που ακολουθούνται από τους κατασκευαστές και τα εκάστοτε επίσημα σημεία πώλησης παγκοσμίως. Αν λοιπόν αγοράσετε από εμάς μια συσκευή η οποία ατυχώς εμπίπτει στα ως άνω αναγραφόμενα τότε θα πρέπει πρωτίστως να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή να μας αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ώστε να καταχωρήσουμε το πρόβλημα και να σας κατευθύνουμε ώστε να είστε εμπρόθεσμοι (ημερολογιακά) στον τρόπο παροχής αυτής της ειδικής περιορισμένης Εγγύησης. Επίσης και για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπ' όψιν σας τα εξής:
Παρακαλούμε πολύ, όπως ενημερωθείτε πρωτίστως για το εύρος ισχύος αυτής της ειδικής παροχής DAP/DOA της συσκευής που ενδιαφέρεστε. Κάθε Κατασκευαστής ορίζει (ή προτείνει) με διαφορετικό τρόπο ημερολογιακά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και είναι δυνατόν να διαφέρει από Εταιρεία σε Εταιρεία. Συνήθως το διάστημα αυτό περιλαμβάνει μερικές μόνο μέρες ή και μέγιστο χρόνο χρήσης της συσκευής.
Όλες οι τυποποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε για το DAP/DOA ισχύουν προς όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως και απαρέγκλιτα. Σε καμία περίπτωση δεν έχουμε το δικαίωμα να αυθαιρετούμε ή να ενεργούμε μεροληπτικά ή επιλεκτικά προς μερίδα των καταναλωτών σε αντίθεση με τις οδηγίες ή κατά παράβαση των όρων του εκάστοτε κατασκευαστή.
Οποιαδήποτε απόφαση σχετικά με το αν κάποια συγκεκριμένη συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση DAP/DOA, λαμβάνεται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε Κατασκευαστή στη Χώρα μας. Σε καμία περίπτωση δεν αναγνωρίζεται DAP/DOA αν δεν υπάρχει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη υπόμνηση του τεχνικού τμήματος. Το δε χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο αυτό, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνον από αυτούς, λαμβάνοντας υπ' όψιν (και βάσει Νόμου) την ελάχιστη δυνατή ενόχληση του καταναλωτή και για οποιαδήποτε καθυστέρηση σε αυτό, το TechFace.gr δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη.
Το TechFace.gr καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οιονδήποτε καταναλωτή αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή (δια στόματος του εκάστοτε τεχνικού τμήματος) ότι είναι σε ισχύ το DAP/DOA. Οποιεσδήποτε αντιρρήσεις, ενστάσεις, διαφωνίες εκ μέρους του καταναλωτή θα πρέπει να κοινοποιούνται πρωτίστως σε εμάς και κατ' επέκταση στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα ελέγχου καθώς και στο αρμόδιο Τμήμα Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ

Η ειδική περιορισμένη εγγύηση DAP/DOA δεν ισχύει αν:
Η βλάβη αποδειχθεί ότι υφίσταται υπαιτιότητα του καταναλωτή με επίσημο έγγραφο από το επίσημο τεχνικό τμήμα του κατασκευαστή (σχετικά με την εγγύηση όσον αφορά την υπαιτιότητα του καταναλωτή, μπορείτε να ανατρέξετε στους γενικούς όρους εγγύησης του καταστήματός μας).
Η συσκευή δε συνοδεύεται από το κουτί και όλα τα παρελκόμενά της (πχ. μπαταρία, βιβλιαράκι, hands free, φορτιστή κλπ).
Εκπέσει ημερολογιακά το χρονικό διάστημα ισχύος της Εγγύησης το οποίο αποδεικνύεται μεταξύ αντιπαράθεσης της απόδειξης (ή τιμολογίου) αγοράς και του παραστατικού παραλαβής από το κατάστημά μας προς έλεγχο.
Εάν η συσκευή σας δεν έχει αγοραστεί από το κατάστημά μας ή αν ο μοναδικός Αριθμός ΙΜΕΙ που αναγράφεται ευκρινώς στο παραστατικό αγοράς δεν είναι όμοιος με αυτόν της συσκευής που θα μας προσκομίσετε.
Αν για οποιοδήποτε λόγο έχετε επιπρόσθετες απορίες σχετικές με τους όρους ή τους τρόπους παροχής της εγγύησης DAP/DOA, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας κατατοπίσουμε σχετικά. Σε κάθε περίπτωση δεσμευόμαστε ότι με υπευθυνότητα και σοβαρότητα, σας παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, σύμφωνα με τις αυστηρότερες προδιαγραφές και ποιοτικούς ελέγχους της παγκόσμιας αγοράς.
Προσοχή: Όλες οι συσκευές της Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία DOA

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

Με την επιβεβαίωση κάθε παραγγελίας ηλεκτρονικά, εννοείται ότι όλοι οι όροι γίνονται κατανοητοί πλήρως και ανεπιφύλακτα αποδεκτοί.
Οποιαδήποτε απορία, διευκρίνηση ή μη σαφή κατανόηση των όρων αποστολής, πληρωμών και εγγύησης, οι οποίοι αναφέρονται επί του παρόντος, θα πρέπει να αποσαφηνίζεται από τον αγοραστή, ζητώντας επί πλέον λεπτομέρειες εγγράφως.
Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφωνίας, ο παραλήπτης υποχρεούται να το γνωστοποιήσει εγγράφως στο TechFace.gr, μέσα σε 48 ώρες από την παραλαβή, υποδεικνυομένης της γνωστοποιήσεως με συστημένη επιστολή ή να την υποβάλει ηλεκτρονικά ζητώντας αποδεικτικό παραλαβής.
Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει άμεσα, άθικτα όλα τα εμπορεύματα και το TechFace.gr επιφυλάσσεται ρητά του δικαιώματός της να υπαναχωρήσει από την παρούσα πώληση αζημίως.
To TechFace.gr σε κάθε περίπτωση δεσμεύεται, ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να σας διασφαλίσει μια αξιόπιστη και συμφέρουσα αγορά από κάθε άποψη.

©2014 Όλα τα δικαιώματα παρακρατημένα.